I made this widget at MyFlashFetish.com.

Hari Lahir Aku

sebenar nyer aku dah tulis satu coretan yang panjang berjelaaaa-jela tapi tetiba jer aku terdelete....cissss penat aku menaip pjg2...
xde ape yg aku nak katakan namun kesimpulan dari coretan aku semalam adalah
'kehidupan sememangnya tidak semudah yang aku sangkakan...aku masih mencari-cari dalam kekalutan pentas duniawi, tanpa aku sedari aku telah menghirup udara selama 30 tahun... di saat ini 30 tahun yang lalu, mak dan abah aku begitu gembira dengan kelahiran puteri sulung meraka....sudah pasti aku mendapat sepenuh kasing sayang...
tanpa aku sedari juga aku telah melalui zaman sekolah rendah, menengah dan universiti, kini aku meniti fasa2 dalam kehidupan yang baru bersama insan-insan istimewa yang mana juga penghuni syurga Allah.
3o tahun yang lalu aku dinantikan dengan penuh debaran namun kini aku menanti saat kebahagian yang belum pernah aku lalui.... namun aku bahagia dengan setiap detik kehidupan aku bersama mereka yang menyayangiku mak, abah, kakak, adik dan abang aku.
pelbagai suka dan duka telah aku lalui dalam alam percintaan ku...namun aku masih sendiri....!
namun aku harus berani terima kenyataan alam baru menanti aku dalam fasa kehidupan yang baru dengan bermulanya 0....'