I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sesuci Lebaran


raya tahun nie lebih bermakna dengan kepulangan semua saudaraku...abang, kakak (pulang dr Sarawak) & adik aku... tapi ada 1 cerita yang sedikit lucu (bleh la jgk kata lucu w'pun xla lucu sgt) masa Ramadhan yang sudah berlalu...
mana tak nyer... aku demam seminggu..paling menakutkan, iyer la... musim2 HINI nie...
hanya tuhan sj yg tahu betapa aku nie risau bagai nak rak...bila2 lagi aku dapat tahu anak murid aku suspek HINI... aku memang tak bgtahu kat mak abah sebab tkt diaorg pun risau.... so aku nie dok menahan dalam hati sorang2 la...tapi serius aku kata memang demam aku kali nie pelik sket...sakit satu badan...hehehe dah demam mcm tu br la mkn ubat sakan 2 kali gak pi hospital... mandi ikut time, makan ikut time....klau tak jgn harap nak mkn ubat sampai habis...
tapi aku gembira dan berSyukur dgn IzinNya aku sihat jugak dan tidak disahkan HINI...