I made this widget at MyFlashFetish.com.

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI






yehyehyehyeh....
dah nak raya..selama hampir sebulan dah kita semua berpuasa..dah tiba hari yang ditunggu-tunggu... 1 syawal..tahun nie raya lebih bermakna kerana semua ahli keluarga aku akan pulang berhari raya....ishhh mesti best nyer...yerla dah lama tak dapat berkumpul bersama-sama...
tahun lepas aku raya ngan mak n abah jer...yang lain tak balik raya... tahun nie kakak aku yang berada si sarawak pun balik...tak sabar nak makan kek lapis sarawak..adik aku plak dari langkawi...semua nyer sampai hari sabtu sehari sebelum raya...
kepada semua semua...saya dengan rasa rendah diri memohon maaf sekiranya ada melakukan kesalahan secara tidak sedar atau sedar mungkin ada kata-kata yang melukakan hati atau perbuatan yang mengguris hati...saya memohon maaf sekali lagi..semoga dimaafkan...
Selamat Hari Raya...